Znaleźliśmy całodobową ofertę Betssona opcje obsługi klienta responsywny, a personel profesjonalny i pomocny podczas naszych testów. Odpowiedzieli na nasze pytania dotyczące metod wpłat i realizacji bonusów, udzielając szybkich odpowiedzi i bez kłopotów – naprawdę wiedzą, co oferują, w przeciwieństwie do wielu innych witryn bukmacherskich, które nie włożyły tyle pracy w personel pomocniczy.
Czat na żywo w Betsson potrzebował około 30 sekund, aby połączyć nas z przedstawicielem; jednak w ciągu kilku minut połączyliśmy się z osobą za pośrednictwem poczty elektronicznej i jej telefonicznej linii pomocy.
Personel obsługi klienta w Betsson otrzymał wcześniej nagrodę za najlepsze wsparcie podczas EGR Nordics Awards 2016, co jest ilustracją znacznej ilości pracy, jaką włożono w zaspokojenie potrzeb klientów Betsson.
Oto sposoby, w jakie obstawiający mogą skontaktować się z Betssonem, jeśli mają jakieś pytania lub wątpliwości.
Aby kontynuować świadczenie usług platform i usług zarządzanych, Gaming Innovation Group Inc. i Grupa Betssona wynegocjował długoterminowe przedłużenie partnerstwa. Partnerstwo obejmuje całokształt działalności biznesowej na kilku terytoriach oraz obsługę klienta. Kontrakt potrwa do 2025 roku, dzięki trzyletniemu przedłużeniu.
Założona w 1963 roku firma Betsson jest jednym z największych nazwisk w branży hazardu online. Jego istnienie w centrum rozrywki od ponad pięciu dekad jest świadectwem, które ten bukmacher konsekwentnie dostarcza na najwyższym poziomie.