Betting OnlineWiadomościPrzyszłość treści sportowych na żywo: wyjście poza transmisje na żywo, aby sprostać wymaganiom wielozadaniowości w mediach cyfrowych

Przyszłość treści sportowych na żywo: wyjście poza transmisje na żywo, aby sprostać wymaganiom wielozadaniowości w mediach cyfrowych

Last updated: 26.03.2025
Ethan Moore
Opublikowano przez:Ethan Moore
Przyszłość treści sportowych na żywo: wyjście poza transmisje na żywo, aby sprostać wymaganiom wielozadaniowości w mediach cyfrowych image

Best Casinos 2025

Wstęp

Następne pokolenie młodszych fanów telewizji sportowej na żywo angażuje się w wielozadaniowość cyfrową, co wymaga tworzenia krótszych treści związanych ze sportem, aby utrzymać ich zainteresowanie. Dyrektorzy branżowi dostrzegają tę potrzebę – prawie 80% uważa, że ​​treści sportowe powinny wykraczać poza transmisje sportowe na żywo i emisja.

Przyszłość treści sportowych na żywo

Według ankiety przeprowadzonej przez Altmana Solona wśród 150 menedżerów, 74% dyrektorów z branży uważa, że ​​treści sportowe na żywo będą przeplatane innymi doświadczeniami medialnymi. Może to obejmować lepsze statystyki, nowe funkcje immersyjne, spersonalizowaną treść, funkcje lojalnościowe dla fanów i łączenie powiązanych formatów, takich jak gry, podcasty i wiadomości.

Powstanie wielozadaniowości w mediach cyfrowych

Wyraźny jest wzrost wielozadaniowości w mediach cyfrowych – 57% konsumentów regularnie przegląda Internet, 50% korzysta z mediów społecznościowych, 43% wysyła wiadomości do innych osób, a 31% zamawia jedzenie. Przewiduje się, że w szczególności młodsi widzowie wydarzeń sportowych na żywo będą wymagać jeszcze więcej w miarę nasilenia się ich wielozadaniowości.

Imperatyw wieloplatformowego doświadczenia treści

Autorzy raportu podkreślają, że młodsze kohorty spędzają w Internecie 1,5 razy więcej godzin w porównaniu ze starszymi pokoleniami. Podkreśla to potrzebę zapewnienia przez media sportowe treści wieloplatformowych, aby zaspokoić preferencje młodszych widzów.

Koszt opłat sportowych

Ponieważ opłaty sportowe dla sieci telewizyjnych i platform transmisji strumieniowej stale rosną, negocjacje w sprawie praw sportowych stają się coraz bardziej konkurencyjne. Na przykład zaplanowane jest rozpoczęcie nowej rundy negocjacji w sprawie praw sportowych w NBA, a operatorzy telewizyjni ESPN i sieci Turner będą chcieli przedstawić agresywne propozycje w celu zwalczania rosnącej konkurencji ze strony Apple TV+ i Amazon Prime Video i zachowania dużej własności sportowej. Prognozuje się, że opłaty sportowe w NBA pobiją nowe rekordy.

Wniosek

W epoce cyfrowej zapotrzebowanie na krótkotrwałe treści sportowe rośnie ze względu na wielozadaniowość cyfrową młodszych widzów transmisji sportowych na żywo. Aby sprostać temu zapotrzebowaniu, media sportowe muszą wykraczać poza transmisje sportowe na żywo i uwzględniać inne doświadczenia medialne. Ponadto wzrost wielozadaniowości w mediach cyfrowych wymaga zapewniania treści wieloplatformowych. W miarę ciągłego wzrostu opłat sportowych negocjacje w sprawie praw sportowych stają się coraz bardziej konkurencyjne, co podkreśla potrzebę przedstawiania przez sieci telewizyjne i platformy transmisji strumieniowej agresywnych propozycji zachowania cennych obiektów sportowych.

Ethan „BetMaster” Moore, urodzony wśród pulsującej energii Londynu, łączy bystry, analityczny umysł ze sportową ekscytacją. Jako główny autor BettingRanker oferuje unikalne połączenie statystyk, strategii i historii, dzięki czemu świat zakładów sportowych jest zarówno przystępny, jak i ekscytujący.Więcej postów autora