Mr Green Recenzja bukmachera 2024 - Faq

Mr GreenResponsible Gambling
CASINORANK
10/10
BonusBonus 1200 $ + 200 darmowych spinów
Delikatny motyw
Zaufane
Zweryfikowane
Bezpieczne
Delikatny motyw
Mr Green is not available in your country. Please try:
Faq

Faq

Klienci Mr. Greena często pytają o te tematy przed, w trakcie i po dokonaniu zakładu.

P: Dlaczego nie mogę znaleźć swojego kraju na liście?

Jeśli spróbujesz dołączyć do Mr. Greena, a Twojego regionu nie ma na liście, prawdopodobnie nie możesz tam grać. Z powodu ograniczeń jurysdykcyjnych i zakazów prawnych kasyno prawdopodobnie nie akceptuje graczy z Twojego kraju.

P: Jak długo trwa weryfikacja konta użytkownika?

Mr. Green wymaga od posiadaczy kont przedłożenia dokumentacji do weryfikacji przy otwieraniu konta. Dokumenty otrzymane później tego dnia zostaną zweryfikowane później. Jeśli przesłane przez Ciebie artykuły nie spełniają wymagań, zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem i poproszony o ponowne przesłanie zaktualizowanych wersji tak szybko, jak to możliwe.

P: Dlaczego proces weryfikacji jest konieczny?

Aby kasyno zachowało licencję na hazard, zgodnie z prawem wymagane jest zbieranie danych osobowych od każdego gracza. Ponieważ hazard nieletnich jest niezgodny z prawem, podejmują środki ostrożności, aby uniemożliwić nieletnim dostęp do witryny. Z tego powodu kasyno poprosi Cię o wiele rodzajów identyfikacji w celu zweryfikowania Twojej tożsamości.

P: Czy można usunąć zarejestrowaną kartę kredytową?

Kliknij menu „Wpłata”, a następnie opcję „Zmień”, jeśli chcesz usunąć kartę ze swojego konta. Po kliknięciu przycisku pojawi się mała ikona pióra; stamtąd możesz po prostu kliknąć kartę, którą chcesz usunąć, i wybrać „Usuń”

P: Co by się stało, gdyby moja wpłata nie powiodła się, a pieniądze zostały pobrane z mojego konta?

Nie ma powodu do paniki. Mogłeś tego doświadczyć, ponieważ Twoje pieniądze znajdowały się we wcześniej autoryzowanym schemacie przechowywania. Jeśli wpłata się powiedzie, zostanie ona odzwierciedlona na Twoim koncie w ciągu kilku minut. Jeśli tak nie jest, dostawca płatności otrzyma odesłaną płatność.

Konieczność rozwiązania problemu tego rodzaju jest nieunikniona, ale możesz mieć pewność, że zostanie on naprawiony w ciągu najbliższych 24 godzin. Jeśli nadal masz problemy, możesz zweryfikować zakończenie transakcji, dostarczając do obsługi klienta kopię wyciągu bankowego.