October 31, 2023
Marka SKIMS Kim Kardashian nawiązała wieloletnią współpracę z NBA, WNBA i USA Basketball, czyniąc SKIMS oficjalnym partnerem bieliźniarskim tych organizacji. Umowa obejmuje zwiększoną ekspozycję medialną na platformach ligi oraz wirtualne reklamy na kortach podczas transmisji ogólnokrajowych.
SKIMS, wyceniony niedawno na 4 miliardy dolarów, rozszerzył swoją ofertę o kolekcję męską. Kolekcja została zapoczątkowana przy udziale gwiazdy NBA Shai Gilgeous-Alexander. W ramach partnerstwa SKIMS i NBA planują współpracować przy najważniejszych wydarzeniach, takich jak weekend NBA All-Star i inauguracyjny turniej sezonowy odbywający się w grudniu.
Od momentu wprowadzenia na rynek w 2019 r. oferta SKIMS rozrosła się, począwszy od odzieży modelującej, a skończywszy na odzieży domowej, w tym piżamach i spodniach dresowych. W lipcu SKIMS zamknął rundę finansowania o wartości 270 milionów dolarów prowadzoną przez Wellington Management.
Podsumowując, partnerstwo pomiędzy SKIMS a NBA, WNBA i USA Basketball umacnia pozycję SKIMS jako wiodącej marki bielizny. Dzięki zwiększonej obecności w mediach i współpracy podczas kluczowych wydarzeń, SKIMS zamierza jeszcze bardziej rozszerzyć swój zasięg i wpływy w branży.
Matteo „Teo” Bianchi, okrzyknięty „Data Dynamo” serwisu BettingRanker, to kwintesencja połączenia entuzjasty sportu i specjalisty od liczb. Jego skrupulatne badania zapewniają, że obstawiający są zawsze o krok do przodu, co czyni go kamieniem węgielnym platformy.