Partnerzy afiliowani stanowią dużą część strategii marketingowej dostawcy zakładów sportowych i gier kasynowych online. 22Bet nie jest wyjątkiem, oferując możliwości partnerskie partnerom na wielu różnych rynkach na całym świecie. Partnerzy zarabiają prowizje, gdy dostarczają ruch do witryny i aplikacji 22Bet, a marketerzy mogą również łączyć się z innymi korzyściami.
22Bet reklamuje kilka czynników mających na celu zachęcenie do rejestracji w programie partnerskim. Obejmują one:
Stawki prowizji są ustalane na podstawie lokalizacji marketera afiliacyjnego, programu, w którym się zapisali, oraz promowanych produktów. W rezultacie nie podano żadnych szczegółów prowizji bezpośrednich dla programów partnerskich 22Bet.
Eliza „Lizzie” Radcliffe, znana jako „Krytyczna Królowa” serwisu BettingRanker, ma oko do szczegółów i ma reputację osoby dostarczającej najbardziej wszechstronne recenzje w dziedzinie zakładów online. Jej recenzje są przewodnikiem zarówno dla nowicjuszy, jak i weteranów, którzy mają talent do odkrywania tajemnic.
22Bet jest jedną z najpopularniejszych międzynarodowych platform bukmacherskich online, licencjonowanych na całym świecie w ponad 150 krajach. Jego popularność wynika z wielu atutów, w tym usług obsługi klienta premium, niezawodnych funkcji bezpieczeństwa, atrakcyjnego i intuicyjnego interfejsu użytkownika, uniwersalnej kompatybilności, kuszących bonusów i szybkich wypłat.